My lovely readers/ Mes superbes lectrices

Tuesday, May 7, 2013

Polish Days - 5

Time for Polish Days! I had a creativity blank for this month's theme, which is the number 5. I really didn't know what to do so I focused on what this number means to me. My dad's bday is October 5 and my boyfriend is March 5, so I am celebrating the love for these two men in my life with a reverse glitter gradient. I hope you like its delicacy as much as I do! 


What I used: OPI Did You Ear About Van Gogh?, Sally Hansen Big Money, rhinestones
C'est le rendez vous du Polish Days! J'ai eu un blanc créatif pour le thème de ce mois, qui est le chiffre 5. Je ne savais vraiment pas quoi faire alors je me suis concentrée sur ce que signifie ce chiffre pour moi. L'annif de mon papa est le 5 Octobre et celui de mon copain est le 5 Mars,  donc je célèbre l'amour pour ces deux hommes dans ma vie avec un dégradé inversé de paillettes. J'espère que vous aimez sa delicatesse autant que moi!

Ce que j'ai utilisé: OPI Did You Ear About Van Gogh?, Sally Hansen Big Money, strass











8 comments:

I love to read all of your comments and try my best to answer to most of them. Thank you so much so making this blog lively and following its journey :) please do not spam with your blog address. I will be glad to check it if you send me an email :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...