My lovely readers/ Mes superbes lectrices

Tuesday, September 10, 2013

The NCC Challenge - Technique #1 (Freehand)


Hello
This month, I will be talking to you about nail art techniques (favorite techniques, new techniques or create your own). Members from the Nail Challenge Collaborative voted for this theme and I couldn't be happier. When I started my blog, I didn't know anything about stamping, striping tape, sponging, etc... so for this 1st installment, I decided to do a freehand nail art in honor of this period in my blogging life. True that now I have all the tools needed to achieve a neat result, but for this one, I only used the polish brush. I hope you like it.
On to the pics!


Salut
Ce mois-ci, je vais vous parler des techniques de nail art (techniques favorites, nouvelles techniques, ou créer la sienne). Les membres du Nail Challenge Collaborative ont voté pour ce thème et je ne pouvais pas être plus contente. Quand j'ai commencé mon blog, je ne savais rien sur le stamping, striping tape, le dégradé, etc .. donc, pour ce 1er épisode, j'ai décidé de faire un nail art à main levée en l'honneur de cette période de ma vie de blogueuse. C'est vrai que maintenant, j'ai tous les outils nécessaires pour atteindre un fini net, mais pour celui là, j'ai juste utilisé les pinceaux de mes vernis. J'espère que vous aimerez. Place aux photos!




No comments:

Post a Comment

I love to read all of your comments and try my best to answer to most of them. Thank you so much so making this blog lively and following its journey :) please do not spam with your blog address. I will be glad to check it if you send me an email :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...