My lovely readers/ Mes superbes lectrices

Wednesday, December 12, 2012

Guest Post A Little Polish

Wassup ladies,
Today I have been invited to guest post at A Little Polish, one of my blogger friend. We met during a summer themed nail art challenge and I love her unique manicures, so please head over there! All I can say is that it's holiday themed and super easy to do.
Wassup ladies,
Aujourd'hui je suis invitée à écrire un article pour A Little Polish, une de mes amies blogueuse. On s'est rencontrées lors d'un défi nail art special été et j'adore ses manucures uniques, alors faites y un tour svp! Tout ce que je peux vous dire c'est que c'est inspiré des fêtes de fin d’année et super facile à faire. 



2 comments:

I love to read all of your comments and try my best to answer to most of them. Thank you so much so making this blog lively and following its journey :) please do not spam with your blog address. I will be glad to check it if you send me an email :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...